خواب
ساعت ٤:٤۳ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/۱٠/۱٧  کلمات کلیدی:

اولین موردی که شما باید برای رسیدن به آرامش ایجاد کنید،داشتن یک محیط ساکت وآرام است.چیزی که امروزه با تراکم جمعیت وسر وصدای ماشینها مخصوصا در شهرها، دیگر به این راحتی بدست نمی آید.اگر جزو آن دسته از افرادی که برای خود اطاق مستقلی دارند،هستید، کارتان به مراتب راحتر است از افرادی که ازاین نعمت محرومند.البته این نکته را باید یادآور شوم که این مشکل تا وقتی است که شما یاد نگرفتید چگونه به آرامش برسید.چون بعدها میتوانید درمدت کوتاه وسریع حتی در مکانهای عمومی به آرامش برسید.اما چگونه؟..ابتدا شما باید در طول روزتا آنجا که می توانید از هر چیزی که باعث بهم خوردن آرامش روحی شما میشود سعی کنید پرهیز کنید.غذا خوردن،راه رفتن،حرف زدن،و...تمام اعمال شما باید باآرامش صورت گیرد ،حتی اگر در محیط آرامی نباشید.اگر ادای این کار را هم در بیاورید در ابتدا خوب است.چون ضمیر ناخودآگاه ما فرق بین واقعیت وتظاهر را نمی داند.این نکته در تربیت ضمیر نا خودآگاه مهم است.امروزه عادت بیشتر جوانان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شان از طریق هدفون موبایل است.عملی که اگر درست انجام شود، می تواند برای افراد بسیار آرامبخش باشد.مخصوصا وقتی که چشمانمان را می بندیم. بهتر است اینکار در منزل انجام گیرد.در ابتدا شاید زمان زیادی طول بکشد تا شما به تمرکز برسید.پس باید یاد بگیرید صبور باشید.در قبال هر کاری که انجام می دهید،صبر وحوصله بخرج دهید، واز شتاب وعجله خودداری کنید.می توانید هر روز به مدت یک ربع تا نیم ساعت به تصویر مورد علاقه تان خیره شوید.یکی از مواردی که تمرکز را بوجود میآورد خیره نگاه کردنست...ادامه دارد